Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Όταν  Χατζηνικολάου - Πάριος, συνάντησαν Μενεγάκη και Μπουμπούκα

Ταμπλό βιβάν

Ο σκοπός κατά κάποιον τρόπο ήταν ... ιερός, σε τέτοιες εποχές κρίσης του Τύπου. Η διαφήμισή του cd του Γιάννη Πάριου, που προσφέρεται την Κυριακή απο την REAL news.

Ο Χατζηνικολάου, φιλοξενούσε στο στούντιο τον Πάριο, η Μενεγάκη την Μπουμπούκα - Μανωλίδου.

Η τετράδα ένωσε τις δυνάμεις . Μπροστά σε Πάριο - Χατζηνικολάου, φάτσα - κάρτα τα cd, θυμίζοντας ... Προπύλαια.

-Εκυκλοφόρησε!
Οι  ειδήσεις που βγήκαν είναι δύο:

1. Η Μπουμπούκα είναι  " η μεγάλη δασκάλα του γιού μου", όπως είπε ο  Πάριος

2.  Ο Χατζηνικολάου αφιέρωσε ένα. πονηρό τραγούδι στη Μενεγάκη, το "η ζωή μου ταινία"

Η ζωή μου ταινία
ασπρόμαυρη  και έγχρωμη μαζί
δράμα ή κωμωδία
προβάλλεται σε πρώτη προβολή

και περνάν οι σκηνές  από μπροστά μου
σαν να βλέπω τη ζωή μου ζωντανή
και ένα δάκρυ μου  κρατώ στα βλέφαρά μου
να μην πέσει να λερώσει το πανί

Η Ζωή μου ταινία

ασπρόμαυρη και έγχρωμη μαζί

Πότε γέλιο, πότε δάκρυ
πότε φως, πότε σκοτάδι
πότε ζέστη πότε κρύο
πότε έλα, πότε αντίο
κάποιοι άνθρωποι σπουδαίοι
κάποιοι έρωτες μοιραίοι


ΧΑΤΖ:  Σαν να είναι γραμμένο για σένα Ελένη!,,
ΜΕΝΕΓ: Αχ! Μη μου λες τέτοια Νίκο!

Οι σκηνές ενώ παίζονταν το τραγούδι από τον Ρίαλ και άκουγαν στο στούντιο στο Πικέρμι, Αλμοντοβάρ σκέτος.


-Μπορώ να έρθω στο Μάστερ Σεφ να διαφημίσω το σιντί;


-Ελένη για σένα τόγραψα το τραγούδι
- Φοβάμαι οτι δεν θάχει καθόλου τηλεθέαση