Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Κων. Καραμανλής: "Η Ελλάς είναι ένα απέραντο φτωχοκομείο " !

Η ομιλία του αγάλματος του Κωνσταντίνου Καραμανλή, στα σημερινά αποκαλυπτήρια στη Θεσσαλονίκη, έχει ως εξής:

"Ελληνίδες , Έλληνες .

Δράττομαι της ευκαιρίας , της ανακήρυξής μου σε άγαλμα , να απευθυνθώ προς τον ελληνικό λαό.

Πριν όμως θα απευθυνθώ στους διοργανωτές αυτής της φιέστας.
Βρε ρεμπεσκέδες, μην χρησιμοποιήσω, άλλη λέξη, με ...
ρωτήσατε εμένα, αν ήθελα να γίνω άγαλμα;
Ρε σεις, τρελαθήκατε ρε; Άσε το κρύο, εγώ είμαι λιτός, δεν μου αρέσουν αυτά.  Πως με καταντήσατε άγαλμα της πλατείας στη Θεσσαλονίκη;  Και με βάλατε  και δίπλα στον Μεγαλέξανδρο, ε Βουκεφάλες. Εγώ ποιος είμαι; Ο Μεγαλοκαραμανλής; Εγώ ρε,  είμαι  ένας απλός Θεός της Πολιτείας.

Εγώ είμαι λιτός κι εσείς για δέσιμο. Ρε Αχιλλέα, βάλατε  ολόκληρο αιρ μπας για να ρθείτε εδώ; Ρε αιρ μπας και μας δουλεύετε;
Πιλότος ποιος ήταν; Ο Πάκης; Χαχα... Ποια πολυκατοικία της Δεξιάς ; Γκαρσονιέρα τόχετε κάνει... Τι είναι αυτά με τους ντιντήδες ρε; Γίνονταν αυτά τα πράγματα επί Εθνάρχη Καραμανλή; Στη Συγγρού, αδελφές μου, στη Συγγρού!

Θα ήθελα να απευθυνθώ προσωπικώς τώρα  στονΚωστάκη, που τον  βλέπω στη πρώτη γραμμή , εδώ μπροστά. Ρε πως έχεις γίνεις έτσι, ρε; Προπονείσαι για Πάγκαλος;
Αλλά σε καμαρώνω. Βλέπω την οργισμένη χοληστερίνη στα μάτια σου. Βλέπω τα τριγλυκερίδια να ξεχύνονται  από τη μύτη σου και σε θαυμάζω. Ρε συ, πως να σε κάνουν άγαλμα έτσι, ρε; Θα είσαι το βαρύτερο άγαλμα του κόσμου... Σε συγχαίρω όμως, που κρατάς κλειστό το στόμα  σου. Και καλά κάνεις. Αν μιλούσες κιόλας, θα είχες 24 ώρες το στόμα ανοιχτό. Χα, χα...

Δεν θα ήθελα να μακρηγορώ, και θα αναφερθώ επ'ολίγον στα όσα συμβαίνουν σήμερα.  Λυπούμαι πολύ, ότι εγώ, που προσωπικά οδήγησα την ισχυρή Ελλάδα στην ΕΟΚ, να γινόμεθα περίγελως της Γηραιάς Ηπείρου.  Με έχει τρελάνει στην πλάκα ο Ζισκάρ Ντ Εστέν.  Αφήστε τον Ανδρέα. Έχει πάθει πλάκα  με τον γιο. Θα τον αποκληρώσει να το  ξέρετε.

Και κύριοι πολιτικοί, οφείλετε να γνωρίζετε, ότι  τάσσομαι με την πλευρά των πολιτών, που  σας παίρνουν με τα γιαούρτια . Ρε, δεν θα μπορείτε να κυκλοφορείτε στο δρόμο και θα μας την πέσουν σε μας τα αγάλματα.
Ρε,  κατεβάστε με κάτω, θα πάθω καμιά πλάκα . Θάρχονται όλοι εδώ πέρα, και έτσι άσπρο - άσπρο που με κάνατε από μάρμαρα , θάρχεται ο πάσα ένας και θα γράφει συνθήματα πάνω μου, " έξω από την ΕΟΚ" , Δουνουτού και ΝΑΤΟ , το ίδιο συνδικάτο"  !
Ρε κατεβάστε με, από δω πέρα !
Ρε Μπουτάρη, τι είναι αυτά ;
Τι μου λες; Γουστάρεις;
Γουστάρεις Μπουτάρη; Καλά... Κλάσε μας και ένα παπάρι, τώρα.. Χαχα...

Καληνύχτα σας, Ελληνίδες , Έλληνες και σας κατανοώ. Η Ελλάς, έχει μεταβληθεί σε ένα  απέραντο φτωχοκομείο. Άντε γεια! "

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ε- ε- έρχονται ! Φιέστα για το άγαλμα Καραμανλή!
http://pamelouketo.blogspot.com/2011/01/blog-post_14.html#more

Ο ανασχηματισμός στη ΝΔ και ο Καραγκούνης
http://pamelouketo.blogspot.com/2011/01/blog-post_5742.html

Και αγάλματα  Ανδρέα Παπανδρέου - Πάγκαλου, στη Θεσσαλονίκη !
http://pamelouketo.blogspot.com/2011/01/blog-post_3434.html

Νέα  ... Ντιντηδοκρατία!

http://pamelouketo.blogspot.com/2010/12/blog-post_9821.html#more