Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Οι αποκλειστικοί διάλογοι Παπανδρέου και πολιτικών αρχηγών


Έχουμε αυτό που δεν έχει άλλος. Το Πάμε Λουκέτο σας παρουσιάζει αποκλειστικά τους διάλογους του πρωθυπουργού  με όλους τους πολιτικούς αρχηγούς.

Διαβάστε τι ακριβώς είπε ο Παπανδρέου, με Σαμαρά, Παπαρήγα, Τσίπρα, Καρατζαφέρη:
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ - ΣΑΜΑΡΑΣ

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Αντώνη μου!

ΣΑΜΑΡΑΣ
Γιώργο μου!

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ:
Χιονίζει σε σας;

ΣΑΜΑΡΑΣ
Στη Συγγρού; Μόνο ντιντήδες !

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Χαχα! Στο Μαξίμου, μόνο χρέη! Τόστρωσε! Με την ευκαιρία ευχαριστώ που έβαλες πλάτη να πληρώσουμε το δάνειο του Μέγαρου Μουσικής. Δεν το πίστευα όταν το άκουσα.

ΣΑΜΑΡΑΣ
Έμαθα πας Βρυξέλλες 25 Μαρτίου. Θα ασκήσεις βέτο;

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Λάθος άκουσαν και τόγραψαν. Ασκήσεις στο γυμναστήριο είπα.

ΣΑΜΑΡΑΣ
Είπα κι εγώ, Μην την τσαντίσεις τη χοντρή. Εκλογές;

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Οι εκλογές έγιναν στο δικηγορικό σύλλογο. Μα τι λες Αντώνη μου; Μπορεί να βγει υποψήφιος στο μπαλκόνι, αυτή την εποχή;

ΣΑΜΑΡΑΣ
Δίκιο έχεις. Βλέπω Γιώργο μου, τη φωτογραφία από το Καστελόριζο με τη μοβ γραβάτα εκεί. Δεν φοβάσαι μην σου την αρπάξει ο Νταβούτογλου;

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Μπα, μη τη φοβάσαι Αντώνη μου, της έχω βάλει συναγερμό!


ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ - ΠΑΠΑΡΗΓΑ

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Αλέκα μου!

ΠΑΠΑΡΗΓΑ
Γιώργο μου!

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Βλέπω μπλακ τόταλ ντύσιμο!

ΠΑΠΑΡΗΓΑ
Ντύθηκα ανάλογα με την επίσκεψη. Μαύρο σαν το κατράμι. Είναι το ντύσιμο της κηδείας του ελληνικού λαού που του έχεις πιεί το αίμα

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Το κακό είναι ότι δεν μπορούμε να πηγαίνουμε ούτε σε κηδείες και μνημόσυνα πια. Ένας συγγενής μου τα έστειλε τα κόλλυβα στου Μαξίμου

ΠΑΠΑΡΗΓΑ
Μνημόσυνο ή κηδεία μας ετοιμάζεις στις 25 Μαρτίου;

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Ελα, μην αρχίζεις πάλι τα ίδια.Μια ψυχή που είναι να βγει ας βγει. Ας βγει στις 25 Μαρτίου που είναι και εθνική επέτειος, που είπε ο Μεταξάς το ΟΧΙ. Αλλά μεταξύ μας Μεταξά. Θέλω τη συναίνεσή σου.

ΠΑΠΑΡΗΓΑ
Βλέπεις αυτό το σκοινί;

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Βέβαια. Μεταξωτό.

ΠΑΠΑΡΗΓΑ
Δεν έχει σημασία αν είναι μεταξωτό ή τρίχινο. Σημασία έχει ότι δεν σου δίνω εγώ το σκοινί να κρεμάσεις τους Έλληνες και δεν με ενδιαφέρει αν είναι μεταξωτό ή τρίχινο.

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Τι μάρκα είναι;

ΠΑΠΑΡΗΓΑ
Μάρξ Μάρα.

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Άσχετο, αλλά αυτό το σχοινί είναι ίδιο με την σκηνή στην Υπατία;

ΠΑΠΑΡΉΓΑ
Για δέσιμο είσαι!

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Αχ, με τρελαίνεις Αλέκα μου, όταν λες προστυχόλογα! Πες κι άλλα ! Πες κι άλλα προστυχόλογα. Πες Μνημόνιο 4, πες ΔΝΤ, πες Βρυξέλλες, πες Μέρκελ, πες ανεργία,  πες Στρος Καν, αχ!


ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ- ΤΣΙΠΡΑΣ

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Γεια σου Αλέξη μου

ΤΣΙΠΡΑΣ
Γεια σου Γιώργο μου. Ρε μπαγάσα, αληθεύει ότι κλείσατε την εθνική οδό Αθηνών Λαμίας, για να ταλαιπωρήσετε τους εκδρομείς;

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Χα, χα... Πως το κατάλαβες; Εδώ μου διαμαρτύρονται ότι δεν έχουν βρακί να φορέσουν και πήγαν κι έκαναν τη μεγαλύτερη έξοδο Καθαράς Δευτέρας όλων των εποχών.Δεν χρειάζονταν μια παραδειγματική τιμωρία;

ΤΣΙΠΡΑΣ
Καλά, δεν έχετε το θεό σας. Θα είμαι αμείλικτος σε τέτοια φαινόμενα. Οι πιο πολλοί ήταν  Συριζαίοι! Ένα Παρνασσό είπαν να πάνε οι άνθρωποι. Τέλος πάντων, παρασύρθηκα. Καμία κυβέρνηση δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς να λάβει υπόψη της την λαϊκή βούληση που,  μπορεί να δώσει ισχύ στην διαπραγματευτική ικανότητα της χώρας και  προτείνω τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος.

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Μα τρελάθηκες, τι λες;

ΤΣΙΠΡΑΣ
Αν βγω έξω τι θα πω; Για τον Παρνασσό;

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Σωστός . Να πω κι εγώ κάτι. Αλλά τι να πω; Τα έχω πει στους άλλους εκατό φορές από το πρωί. Τηλεφώνησε να μάθεις.


ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ - ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Γιώργο μου !

ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ
Γιώργο μου! Θα  συναινέσω μόνο αν παίξεις επιθετικά. Μη μη διακόπτεις , θα στο εξηγήσω. Φουλ επίθεση. Το σχέδιο είναι απλό. Αντί για υπουργούς πάρε  κοντά σου στις Βρυξέλλες παρουσιαστές. Τρέμη, Πρετεντέρη, Καψή. Τριάδα επιθετική. Να προτείνουν αυτοί μέτρα. Αιφνιδίασε τις Βρυξέλλες. Προσοχή όχι Παπακωνσταντίνου και Πεταλωτή μαζί. Πιάνει μπάζο ο Παπακωνσταντίνου  μπροστά στον Πρετεντέρη;  Ο Πεταλωτής μπροστά στον Καψή; Κάντο!

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Μ' έσωσες!

ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ
Καλά, μην πέφτεις στα πόδια μου να με προσκυνήσεις. Το έπιασα το υπονοούμενο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
 Θέλει να βουτήξει όλα τα... Καστελόριζα ο Νταβούτογλου!




http://pamelouketo.blogspot.com/2011/03/blog-post_08.html

Πως η Μαλακάσα έφαγε τη Μοοdy'ς!

http://pamelouketo.blogspot.com/2011/03/dy.html

Ο καρνάβαλος της Moody's - Zωντανή μετάδοση
http://pamelouketo.blogspot.com/2011/03/moodys-z.html