Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

O "Bαγγέλης" είναι ο Περπινιάδης ! Οι 10 ατάκες του Μπέου

Δέκα ατάκες του Μπέου θέρισαν στη συνέντευξη Τύπου! Το Πάμε Λουκέτο σας δίνει τώρα το τοπ 10  στην ομιλία του και στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων.

Κορυφαία στιγμή βέβαια όταν ρωτήθηκε για το ποιος είναι ο " Βαγγέλης" : Δεν ξέρω, ίσως να είναι και ο συγχωρεμένος o Περπινιάδης!

Το τοπ 10:



10. Με αυτές τις κασέτες γελάει μέχρι και η ... Ταρζανία . Δυστυχώς εσείς, κάποιοι, τις πήρατε σοβαρά. Εγώ γελάω ακόμη.

9. Οι σχέσεις μου με τον κ. Πατέρα αποδεικνύονται από την παρουσία μου στα γενέθλια του, στις 26 Αυγούστου - όσοι δεν ξέρετε τότε έχει γενέθλια να του στείλετε λουλούδια! -

8. Γι' αυτές τις κασέτες ετοιμάζονται να έρθουν από το Χόλιγουντ να γυρίσουν ταινία για τις Ινδίες. Αυτές θα τις ακούσουν όσοι είναι ερωτευμένοι με τη φωνή μου. Οι άλλες θα καούν...

7. Ο κ. Πατέρας δεν ήταν τίποτα για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Περαστικός ήτανε και τώρα κάθεται στο μπαλκόνι και μετράει τα αυτοκίνητα. Μονά ή ζυγά...

6. Αναρωτιέμαι σε τι κόσμο μεγαλώνω τα παιδιά μου.

5. Σίγουρα δεν έχω το προφίλ άλλων. Είμαι χοντρός, κάποιοι με λένε, καραφλός... Δεν είμαι ευπαρουσίαστος.

4. Μπορώ να μιλάω με έναν φίλο μου αδιάκριτα και να λέω ότι "γεμίσαμε Αλβανούς ή Βούλγαρους". Να τις κρίνουν οι ειδικοί και μετά να δούμε αν είναι γνήσιες ή αν είναι οι κασέτες της Τζούλιας. Πιστεύω ότι η δικαιοσύνη θα λάμψει».

3. Χθες με ενημέρωσαν ότι με εντολή του κ. Καπελέρη, όλοι γνωρίζουμε τη σχέση του με τον κ. Πατέρα, θα ξαναέρθει. Ας έρθει. Θα τους ετοιμάσουμε και ένα αρνί»

2. Για το «Βαγγέλη ψάξου...» που ακούγεται: «Πού ακούγεται αυτό; Δεν απαντάω σε κάτι που δεν έχω στα χέρια μου.

1. Για το ποιος είναι ο Βαγγέλης: Δεν ξέρω, ίσως να είναι και ο συγχωρεμένος o Περπινιάδης.






ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ


Τι είναι το 52- 48 στα στημένα ματς
http://pamelouketo.blogspot.com/2011/03/52-48.html