Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Παπανδρέου: Μνημόνιο στο ποδόσφαιρο!

ΣΥΖΗΤΗΣΑΝ ΥΠΟΓΕΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ - ΣΤΡΟΣ ΚΆΝ!
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ  ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΑ

Το μήνυμα του πρωθυπουργού κ. Γ. Παπανδρέου, μετά τη σημερινή κυβερνητική  σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου για τη βία στα γήπεδα, έχει ως εξης:

" Χουλιγκάνοι και χουλιγκάνες

Φαντάζομαι τα γέλια που βάλατε  , όταν πληροφορηθήκατε ότι μαζευτήκαμε εγώ, ο Γερουλάνος, ο Παπουτσής και δύο άλλοι που δεν γνωρίζω , ένας  που κάνει  τον υφυπουργό και έχει μούσι σαν το Βελουχιώτη  και ένας που κάνει  τον ΓΓ Αθλητισμού  και είναι φίλος του Πάγκαλου.

Τον αθλητισμό τον αγαπώ πολύ , αλλά τελευταία τα πράγματα έχουν ξεφύγει. Στη τελευταία διαδρομή  που έκανα με το κανό στην Ύδρα, δεν μπορούσα να κωπηλατήσω. Όλοι όσοι περνούσαν δίπλα μου με γιουχάριζαν και ορισμένοι  μάλιστα μου πετούσαν φωτοβολίδες  στην  καράφλα μου και παραλίγο να μπουκάρουν μέσα στο κανό. Βέβαια και χθες το βράδυ με αποδοκίμασαν  έξω από το Μέγαρο Μουσικής, αλλά δεν μου πετούσαν φωτοβολίδες γι αυτό τους ευχαριστώ.

Πριν λίγες μέρες έβλεπα με τη  μαμά μου έναν  ποδοσφαιρικό αγώνα  και είδα να παίζουν 2000 φίλαθλοι με κασκόλ κίτρινα  από τη μια πλευρά του γηπέδου και καμιά 20αριά με  άσπρα σορτσάκια και  μπλε φανέλες από την άλλη, που κρτούσαν τα παιδιά τους στην αγκαλια. Ρώτησα τη μαμά , γιατί παιδί της είμαι και εγω, πόσο είναι το αποτέλεσμα και μου είπε   η φάδερ, ότι ο αγώνας έχει τελειώσει και οι φίλαθλοι πανηγυρίζουν και μετά είδα έναν κύριο με κοστούμι χωρίς γραβάτα που έλεγε ότι το κράτος και το ποδόσφαιρο είναι μπουρδέλο και είπα ΅γεια στο στόμα σου φίλε΅, γιατί ή κατάσταση στο κράτος και στο ποδόσφαιρο έχει παραγίνει.

Θα σας πω για το ποδόσφαιρο, γιατί αυτό γνωρίζω καλύτερα, αφού παρακολούθησα, όπως σας προείπα, τον αγώνα που πλακώνονταν στο μακρόστενο αγωνιστικό χώρο και χαμογελούσαν στην κάμερα.  Γενικά για τους οπαδούς των ομάδων έχω την καλύτερη γνώμη. Ξεβολεύονται από τον καναπέ  και διαδηλώνουν μόνο όταν πέφτει η ομάδα τους , ενώ αντίθετα οι οπαδοί των κομμάτων δεν  ξεκουνιούνται να τους βάλεις και 10 μνημόνια. Τους ευχαριστώ από το βάθος της καρδιάς μου.

Γι αυτό δεν κατάλαβα γιατί μου είπε  ο κ. Γερουλάνος να μην μην γίνουν τα ΅κλαίει οφ΅ γιατί θα κλαίνε όλοι οι φίλαθλοι στο γήπεδο από τα δακρυγόνα. Και εν πάση περιπτώσει που ήταν ο κ.  Γερουλάνος , όταν χθες με αποδοκίμαζαν έξω από το Μέγαρο Μουσικής; Ο κ. Παπουτσής στη σύσκεψή μας, αναφέρθηκε στους αλλοδαπούς που έχουν πλημμυρίσει τις ομάδες και μου πρότεινε να κάνει φράχτη έξω από τα γήπεδα. Ο κύριος με το μούσι, μου είπε  επίσης μια ωραία πρόταση. Να σταματήσουμε τις επιχορηγήσεις. Όπως γνωρίζετε, λεφτά υπάρχουν .Στον ΟΠΑΠ.

Έτσι όμορφα κύλισε η σύσκεψη για τη βία και συγγνώμη αν δεν σας τα μεταφέρω καλά, γιατί δεν κρατούσα και σημειώσεις κιόλας.

Εν πάση περιπτώσει τα συμπεράσματά μου από τη συζήτηση συνοψίζονται ως εξής: Το ποδόσφαιρο είναι στην εντατική. Αλλάζουμε  το ποδόσφαιρο ή βουλιάζουμε. Να βάλουμε πλάτη στο ποδόσφαιρο.

Θα σας πω το τελευταίο και καλύτερο.
Για το ελληνικό ποδόσφαιρο, συζητούσα υπογείως με τον . Στρος Καν, εδώ και μήνες, χωρίς να πάρει χαμπάρι ο κύριος μς το τσαντίρι στην τηλεόραση.. Ο κ. Στρος Καν είναι εκτός των άλλων μέγας φίλος του ποδοσφαίρου, όπως και του ποδόγυρου. Συμφωνήσαμε  λοιπόν με τον κ. Στρος Καν υπογείως  , την επιβολή ενός Μηνημονίου για το ποδόσφαιρο.

Σας διαβεβαιώ ότι το  ποδοσφαιρικό Μνημόνιο είναι τόσο σκληρό, που δεν θα γλιτώσει κανένας, θα ξεπαστρευτούν όλοι, όχι σαν το άλλο Μνημόνιο, που έχει γλιτώσει και διασωθεί τόσος κόσμος,

Χουλιγκάνοι και χουλιγκάνες, κρυφτείτε.

Καλό Πάσχα ".

ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
Επιστολή Μητσοτάκη για τα αναδρομικά των συνταξιούχων
Μειμαράκης: Παπάρας ο Στρος Καν!
Η ποινή που θα επιβληθεί στο Δώνη!