Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Πλακώθηκε με τον Χατζηνικολάου ο Πάγκαλος και έκλεισε το τηλέφωνο!

Ο Πάγκαλος είπε  στον Χατζηνικολάου, μιλώντας στον REAL FM, ότι εκπροσωπεί τη... Νέα Δημοκρατία  και αυτός το ΠΑΣΟΚ , πλακώθηκαν  στον αέρα και πάνω που ήταν να αρχίσει η συνέντευξη, διακόπηκε.. Ο  διάλογος:





ΠΑΓΚΑΛΟΣ
Δεν έχω το δικαίωμα να έχω την άποψή μου για  την ελληνική ιστορία;

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
Βεβαίως και εμείς έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε τις απόψεις των πολιτικών και να ανοίξουμε διάλογο (... ) Κύριε αντιπρόεδρε, μπορώ να θέσω ένα δύο ερωτήματα;

ΠΑΓΚΑΛΟΣ
Κι εγώ μπορώ να απαντάω, φαντάζομαι.. Χαχα..

ΧΑΤΖΗΝ
Ερώτημα πρώτον, γίνεται μία συνεδρίαση στη Βουλή , αυτής της σημασίας της χθεσινής συνεδρίασης και ο πρωθυπουργός και ο κ. Βενιζέλος κάνουν μια προσπάθεια για τη δημιουργία κλίματος συναίνεσης. Τι νόημα έχει εσείς να πυροδοτείτε  την ατμόσφαιρα με μια δήλωση για τη δεκαετία  του 70-80 , με την οποία στην ουσία προσβάλλατε τις κυβερνήσεις Καραμανλή του '74 και του '77, οι οποίες δεν μπορεί να πει κανείς ότι δεν ήταν δημοκρατικές κυβερνήσεις Και μάλιστα συμπληρώσατε με τα περί υποθηκών και λοιπά για να οποία να σας πω η κυβέρνηση Παπανδρέου  81-89 χρέωσε τη χώρα σε πολύ μεγάλο βαθμό,  πολύ μεγαλύτερο από ότι οι κυβερνήσεις 74-81.

ΠΑΓΚΑΛΟΣ
Ήρθα να κάνω μια συζήτηση, που εγώ θα εκθέτω την άποψη ΠΑΣΟΚ και εσείς  της Νέας Δημοκρατίας;

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
Όχι, όχι, εγώ δεν εκθέτω την άποψη της Νέας Δημοκρατίας...  Κύριε αντιπρόεδρε, αφήστε τα αυτά , όχι σε μένα αυτά. Εγώ εκθέτω τις δικές μου απόψεις. Δεν εκθέτω  τις απόψεις της ΝΔ, ούτε κανενός άλλου θέματος.

ΠΑΓΚΑΛΟΣ
Κύριε Χατζηνικολάου σας βρίσκω εκνευρισμένος και γι αυτό θα προτιμούσα...

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
... όχι, όχι..  Βρίσκω πολύ προκλητικό να μου λέτε ότι εκφράζω τις απόψεις κόμματος... 30 χρόνια στη δημοσιογραφία αυτό δεν έχει τολμήσει να μου το πει κανείς...Να είστε προσεκτικός μαζί μου.

ΠΑΓΚΑΛΟΣ
Να μιλήσω κύριε Χατζηνικολάου..

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
Να είστε προσεκτικός μαζί μου!

ΠΑΓΚΑΛΟΣ
Θα είμαι πολύ προσεκτικός και επειδή δεν δέχομαι συμβουλές , σας χαιρετίζω!

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
Να πάτε στο καλό!

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ...

Ο Χατζηνικολάου επανήλθε σόλο με φιλιππικό κατά Πάγκαλου, αλλά του ζήτησε  κιόλας αν θέλει να ... ξαναβγεί στο τηλέφωνο!

Ο Πάγκαλος  μάλλον αρπάχτηκε , υποθέτει το Πάμε Λουκέτο,  γιατί από το πρωί ο Χατζηνικολάου, έπλεκε το εγκώμιο της ρητορικής δεινότητας του ... Βενιζέλου!

ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΑΝΤ1, το νούμερο 1 ( κυριολκτικά) στα τούρκικα
Βλάβη οι τηλεοράσεις, δείχνουν μόνο Βενιζέλο!
This is partaaa!
Πωλών λαβέ- ατάκες
Η αγγελία πώλησης της Ελισάβετ από τους Τάιμς
΅Ας είναι ελαφρύ στο σπρέντ που σε σκεπάζει
Ο Σαμαράς κινδυνεύει να γίνει πρωθυπουργός!