Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

O Χάρρυ Κλυνν πάλι στην τηλεόραση !

Ο Χάρρυ Κλυνν θα γυρίσει πάλι στην τηλεόραση. Το σκέφτεται σοβαρά οπότε περιμένουμε να γίνει της σάτιρας. Κάθε χρονιά οι προτάσεις είναι πάμπολλες, αλλά μην ξεχνάμε ότι οι εμφανίσεις του διαχρονικά στην τιβί, είναι ελάχιστες και ιδιαίτερα επιλεγμένες.

Τις σκέψεις του αποκαλύπτει στη " Δημοκρατία" , σε συνέντευξή του στην Κωνσταντίνα Γαρνέλη, με τίτλο " Ο Χάρρυ Κλυνν εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να επιστρέψει στη μικρή οθόνη, χωρίς πολλά φρου φρου κι αρώματα"
Η απόφασή του  αναφέρει ότι θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες πού θα του εξασφαλίσουν την αρτιότητα του προγράμματος ( ε, δεν υπάρχει και πιο τελειομανής καλλιτέχνης!)

Ο Χάρρυ αποκαλύπτει και τις σκέψεις του και προτεραιότητα για την παρουσία του στη τιβί:

" Εμένα πρωταρχικός μου στόχος είναι να κάνω μια άρτια εκπομπή. Αν είναι καλή, θα έρθουν και οι τηλεθεάοεις   Μια καρέκλα κι ένα φως μού είναι αρκετά. Σε τόσο δύσκολους καιρούς δεν μπορούμε να προκαλούμε τον κόσμο. Δεν είναι δυνατόν να του δείχνουμε γκουρμέ συνταγές κι εκπομπές μαγειρικής όταν δεν έχει να φάει. Γι' αυτό εξετάζω κάθε πτυχή αυτών των προτάσεων. Εχω κάνει αρκετά επιτυχημένα πράγματα στη ζωή μου. Είμαι χορτασμένος. Δεν έχω ανάγκη την τηλεόραση " ,

ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
Παπανδρέου: " Οι θείες ( θυσίες) του λαού πιάνουν τόπο!"
Eurogroup εναντίον... group Βενιζέλου!
Γιατί βαριέται η Αννίτα Πάνια
Επιστολή κηπουρού για τους "κηπουρούς της κυβέρνησης"