Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

" Το οφσάιντ του Τζιμπούρ το είδε μέχρι και ο Λάκης Γαβαλάς"

Ο Πάμε Λουκέτο σχολιάζει τα γεγονότα που τρέχουν και δεν τα προλαβαίνει:






Εγώ ψήφισα πριν λίγο στο δημοψήφισμα του Γιώργου, που ήταν για σήμερα 4η Δεκεμβρίου. Είχε μεγάλη αποχή όμως. Πρέπει να είμαι ο μόνος που πήγα στην κάλπη.

Καλή βραδιά για ψυχαγωγία... Στις 9 Dancing on Ice και στις 12 συνέντευξη του Σερ Μαρκεζίνη στον σερ Μανώλη Καψή


Καραμανλης : " Στα 60 ( κιλά μου;) θα είμαι πάλι αρχηγός "

Πως θα το πουν το νέο κόμμα που θέλουν να κάνουν πολιτικοί από και ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ; " Νέα Χρεοκοπία plus"
Συμπληρώνω το ψυχαγωγικό πρόγραμμα για σήμερα. Εκτός από συνέντευξη Σερ Μαρκεζίνη στον Μανώλη Καψή, έχουμε και συνέντευξη Παπανδρέου στο CNN

Ο Χρυσοχοίδης τάβαλε με τον Παπανδρέου. Θα συλλάβει τα σαρδάμ του Γιώργου

Το οφσάιντ του Τζιμπούρ το είδε μέχρι και ο Λάκης Γαβαλάς


Στη Βουλή σκέπτονται να κάνουν νέα πτέρυγα για τους Ελβετούς καταθέτες, αλλά φοβούνται ότι θα αδειάσουν όλες οι άλλες πτέρυγες

Σαμαράς,για ημερομηνία εκλογών: Δεν κοιμάμαι  μαζί με το ημερολόγιό μου" ..Χωριστά κρεβάτια, ε; Δεν αντέχεσαι , με τις κωλοτούμπες που κάνεις