Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Συνέντευξη Αναστόπουλου για τον ξυλοδαρμό (πρώτο μέρος)

Με τον Νίκο Αναστόπουλο έχουμε παίξει μπάλα μαζί παλιά. Δηλαδή αυτός σούταρε στο Καραϊσκάκη και όταν πήγαινε η μπάλα άουτ τη μάζευα. Γι αυτό δέχτηκε να μου παραχωρήσει την αποκλειστική συνέντευξη για το ξυλοδαρμό του το μεσημέρι στο γνωστό καφέ Da Cappo του Κολωνακίου , από τρείς σωματώδεις τύπους που τον έδειραν ανελέτητα. Τον πλάκωσαν στις μπουνιές, πέταξαν καρέκλα εναντίον του και ο Αναστό κρύφτηκε κάτω από ένα τραπέζι και μετά κρύφτηκε στην τουαλέτα και γλίτωσε τα χειρότερα.

Έμαθα αμέσως τι έγινε από κοινό μας φίλο (δεν είναι ο Αλέφαντος) και πήρα αμέσως τηλέφωνα τον Νικόλα ( τον Αναστόπουλο).

Πριν τον ρωτήσω τίποτα μου απάντησε ήρεμα:


- Δεν έχει γίνει τίποτα. Πάω στο Ηράκλειο να αναλάβω τον ΟΦΗ! Είμαι στο αεροδρόμιο, πετάω σε λίγο

Πότε ντύθηκα, πότε βγήκα έξω, πότε πέρασα πέντε μπλόκα με φορτηγατζήδες που πλακώνονταν με αγνώστους που τους έριχναν σκάγια για αγριογούρουνα, πότε τηλεφώνησα στο αεροδρόμιο, ότι έχει μπει βόμβα στο αεροπλάνο για Ηράκλειο, δεν το κατάλαβα.

Έφτασα στο αεροδρόμιο την ώρα που η γνώριμη φιγούρα του Αναστόπουλου, τσεκάριζε το εισιτήριό του. Μου έδωσε και το δικό μου, γιατί ήταν σίγουρος πως θα πάω εκεί να τον βρώ και κάτσαμε δίπλα- δίπλα στο αεροπλάνο. Έβγαλα το λάπτοπ και άρχισα να ρωτάω

ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΛΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ