Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Συνέντευξη Αναστόπουλου για τον ξυλοδαρμό (δεύτερο μέρος)

Δίπλα – δίπλα λοιπόν με το Νίκο Αναστόπουλο, στο αεροπλάνο που μας πήγαινε στο Ηράκλειο, ξεκίνησα τις ερωτήσεις μου για τον ξυλοδαρμό στο καφε DA CAPO του Κολωνακίου. Το πρώτο που τον ρώτησα βέβαια ήταν για το αν είναι καλά στην υγεία του.

- Είμαι καλά στην υγεία μου, ευχαριστώ, απάντησε και ρούφηξε το πρώτο εσπρεσάκι , που έφερε η αεροσυνοδός

- Τι έγινε στο DA CAPO; Ρώτησα.

- Τι έγινε στο DA CAPO…. έχω πάρει το χρυσό παπούτσι, έχω βγει τέσσερις φορές πρώτος σκόρερ και και δεν τα λέτε δεν τα γράφετε και τα λέω εγώ. Και σήμερα, ένας καβγάς έγινε, και τα λέτε και τα γράφετε στα σάιτ και τα μπλοκ και μου ζητάτε να τα πω κι εγώ.

- Μα αναστατώθηκε όλο το Κολωνάκι

- Αναστατώθηκε όλο το Κολωνάκι, αλλά....
 το θέμα θεωρείται λήξαν, κοιτάμε μπροστά.

- Μα τι κοιτάτε μπροστά, που παραλίγο να μην έβλεπες Νικόλα σήμερα από τις μπούφλες που έφαγες.

- Από τις μπούφλες που έφαγα. Και αυτό είναι θλιβερό, γιατί ...
είχα πιεί μόνο πέντε από τα 10 εσπρεσάκια, που πίνω κάθε μέρα. Αλλά, δεν τα λέτε δεν τα γράφετε και τα λέω εγώ

- Ποια ήταν αυτά τα κτήνη Νίκο;

- Ποια ήταν αυτά τα κτήνη, δεν σε νοιάζει εσένα. Θεωρείται λήξαν το επεισόδιο. Ένα εσπρεσάκι ακόμα δεσποινίς αεροσυνοδός…

- Πώς έγινε το έγινε το επεισόδιο;

- Πως έγινε το επεισόδιο, δεν πρόλαβα να δω, διάβασα όμως στα μπλοκ και θα σου πω. Ήταν ο Ψυχάρης δίπλα μου. Σε μια στιγμή σηκώνεται και φεύγει και αδειάζει όλο το καφέ γιατί έφυγαν και όλοι οι σωματοφύλακες του. Βρίσκουν την ευκαιρία τρείς τύποι…

- Τρεις άνανδροι, πέστους!

- Τρείς άνανδρους πέστους συ. Με πλακώνουν μετά στις γρήγορες…

- Κρύφτηκες κάτω από το τραπέζι Νίκο;

- Κρύφτηκες πίσω από το τραπέζι όχι . Κρύφτηκα πίσω από τον Λάλα.

- Τον Θανάση;

- Τον Θανάση, αμ  ποιόν τον Γιάννη;

- Τώρα πως είσαι;

- Τώρα πως είμαι. Είμαι καθισμένος στα καθίσματα του αεροπλάνου, που με πάει στο Ηράκλειο είμαι. Αλλά δεν τα λέτε δεν τα γράφετε και τα λέω εγώ

- Η συμφωνία με τον ΟΦΗ, έκλεισε;

- Η συμφωνία με τον ΟΦΗ έκλεισε, αλλά απομένει να κάνει και τμήματα υποδομής. Να ανοίξει δηλαδή DA CAPO στο Ηράκλειο

- Τι σου έχει μείνει Νίκο Αναστόπουλε, από αυτή την ιστορία που σου προκάλεσαν τα τρία ανθρωπόμορφα κτήνη;

- Τι μου έχει μείνει Νίκο Αναστόπουλε, από αυτή την ιστορία που μου προκάλεσαν τα τρία ανθρωπόμορφα κτήνη, είναι ότι η βία έχει επεκταθεί από τα γήπεδα στα DA CAPO και αν δεν ληφθουν μέτρα, θα θρηνήσουμε θύματα. Αλλά δεν τα λέτε δεν τα γράφετε και τα λέω εγώ. Ένα εσπρεσάκι ακόμα δεσποινίς αεροσυνοδός