Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Μεταναστεύει και η Βίκυ Καγιά!

Κακούργα μετανάστευση, κακούργα ξενητειά !  Η Βίκυ Καγιά, είναι έτοιμη να πάει  μετανάστρια , λόγω της κρίσης. Αυτό αποκαλύπτει σε συνέντευξή της στο περιοδικό CELEBRITY . Η παρουσιάστρια λέει επίσης για την περιπέτεια της υγείας της, όταν είχε ... ακμή, δείχνοντας βέβαια πως εννοεί και ο καθένας τη σοβαρή ασθένεια .

Πάμε να διαβάσουμε μαζί:




ΕΡΩΤΗΣΗ:
Λόγω και της δύσκολης κατάστασης που επικρατεί στη χώρα μας. θα έφευγες για να ζήσεις στο εξωτερικό
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μακάρι! Είμαι άνθρωπος των αλλαγών, είμαι υπέρ του να δοκιμάζουμε πράγματα και προσαρμόζομαι εύκολα Ακόμη και στο Χονγκ Κονγκ να έπαιρνε μια δουλειά ο Νίκος και να μου έλεγε ότι πρέπει να φύγουμε, εγώ θα πήγαινα! Κανένα πρόβλημα κάτι θα έβρισκα να κάνω εκεί...

  Το... " Χονγκ Κόνγκ, μόντελ" , μήπως;

ΕΡΩΤΗΣΗ
 Πριν από τρία χρόνια αντιμετώπισες ένα πρόβλημα με την επιδερμίδα σου που είχε κόστος και στη δουλειά σου. Τι σου έμαθε αυτή η εμπειρία 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Το πολύ σοβαρό πρόβλημα ακμής ήρθε μια περίοδο της ζωής μου που έκανα επιδείξεις στο Μιλάνο και είχε αρχίσει να ακούγεται πολύ το όνομά μου. Αισθάνθηκα πάρα πολύ άσχημα. Επειδή ήταν ένα πολύ σπάνιο και περίεργο είδος ακμής πηγαινοερχόμουν στους  δερματολόγους για τρία χρόνια και πέρασα πολύ δύσκολα. Ήταν μια εμπειρία που με έκανε πιο σοφή. Άρχισα να μετράω τις καταστάσεις καλύτερα. Να συνειδητοποιώ στην ουσία τι σημαίνει αυτή η δουλειά για μένα, τι ακριβώς είναι οι άνθρωποι που με περιτριγυρίζουν, τι μπορώ να πάρω και τι μπορώ να αφήσω.  Άρχισα να φιλοσοφώ τα πράγματα γιατί μέσα σε μια νύχτα μπορούν όλα να διαλυθούν... όπως και έγινε"

Σωστά και να να προσέχουμε τι και πως τα λέμε. Γιατί υπάρχει... ακμή και παρακμή!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΤΑ ΝΕΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΞΕΝΗΤΕΙΑΣ

http://pamelouketo.blogspot.com/2010/11/blog-post_7362.html

Τσουνάμι στην Αυστραλία, μόλις πήγε μετανάστης η Ρίκα Βαγιάννη !
http://pamelouketo.blogspot.com/2011/01/blog-post_6782.html