Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Στον καθρέφτη βάζει τις κριτικές η μονοψήφια Μανωλίδου !

Έχουμε ένα νέο εθνικό θέμα να λύσουμε. Γιατί δεν κάνει νούμερα η Ευγενία Μανωλίδου. Απαντάει σήμερα  και μας λύνει τις απορίες σε ένα πεντασέλιδο στο Down Town , όπου εκτός των άλλων μας λέει ότι μια κριτική την έχει κολλήσει στον καθρέφτη στο καμαρίνι της για να τη βλέπει  κάθε μέρα και να προσπαθήσει να τη διαψεύσει.

Για να δούμε κάποια από αυτά που λέει η μονοψήφια παρουσιάστρια :


- Μου έκανε τρομερή εντύπωση το γεγονός ότι δεν έγινε αποδεκτό απ' το κοινό αμέσως. Και εκεί άρχισα να σκέφτομαι πάρα πολύ σοβαρά τι έχω κάνει λάθος.

- Θα έπρεπε από την αρχή, να είχα την οξυδέρκεια να καταλάβω ότι, κάτω από αυτές τις συνθήκες, η εκπομπή αυτή δεν θα πήγαινε καλά.

- Από το ξεκίνημα αισθανόμουν έξω απ' τα νερά μου, γιατί εγώ ακολουθούσα, για άλλη μια φορά, ένα ξένο concept, με τις οδηγίες και τους κανόνες που μου είχαν δοθεί απ' την αρχή, όπως κάνω πάντα σε όλα τα προγράμματα που έχω παρουσιάσει ή συμμετάσχει. 

-  Ποτέ δεν κάθισα να φτιάξω μια εκπομπή από μόνη μου και είχα τρομερό άγχος με το Daily, γιατί δεν έχω ξανακάνει ζωντανή εκπομπή, δεν ξέρω να προβλέπω τα αντανακλαστικά του κόσμου.


- Το Βήμα της Κυριακής γράφει για απόλυτη συντριβή . Συμφωνείς μ' αυτό

- Αισθάνομαι πάρα πολύ περίεργα, άσχημα, και θεωρώ ότι είναι κακό κάποιος να απαξιώνει μία εκπομπή άμα τη εμφανίσει της. Αυτό δεν είναι σωστό. Τη συγκεκριμένη κριτική μάλιστα την έχω κολλήσει στον καθρέφτη που έχω στο καμαρίνι μου, για να τη βλέπω κάθε μέρα και να προσπαθήσω να τη διαψεύσω.

 Δύο ολόκληρες σελίδες  με εξηγήσεις  η Ευγενία για τα νούμερα . Στις φωτογραφίες της στο πεντασέλιδο του Down Town είναι πολύ καλύτερη.

ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ 

 Ανάλυση: τι είναι το "επίδομα εργένη"

http://pamelouketo.blogspot.com/2011/03/blog-post_6206.html#more

Πώς κάνουμε παρέμβαση στο Mega
http://pamelouketo.blogspot.com/2011/03/mega.html#axzz1IAI00Nf0

Διαδήλωση στα Προπύλαια απόψε  για την έλλειψη των νέων iPad 2
http://pamelouketo.blogspot.com/2011/03/ipad-2.html#axzz1HhebLQw0