Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Το διάγγελμα και η παραίτηση του Αγίου Μνημονίου

" Χριστιανοί και Χριστιανές, μισθωτοί, ελεύθεροι επαγγελματίες, συνταξιούχοι, άνεργοι και άνεργες. Κυρίες και κύριοι και οι άλλες, χρόνια πολλά.

Απευθύνομαι στον ελληνικό λαό , την ημέρα που τιμάται η μνήμη μου για να σας πω ορισμένα πράγματα από καρδιάς . Ήμουν ο πλέον διακριτικός άγιος που έχει υπάρξει ποτέ. Δεν γνώριζε   την ύπαρξή μου ουδείς , μέχρι πριν λίγες μέρες όταν κάποιο μπλοκ με λουκέτα, με ανακάλυψε.

Από της ημέρας αυτής άλλαξε η λιτή και ασκητική ζωή μου και έγινε ένας εφιάλτης. Πολύ περισσότερο όταν απεκαλύφθη παρά των μπλογκς και σάιτ, ότι
την ημέρα που τιμάται η μνήμη μου εγεννήθη και ο ΓΑΠ Τζέφρευ Παπανδρέου και συνέδεσαν το όνομά tου, με την προσωπικότητα μου. Τι σχέση έχουν οι γραβάτες με τα σώβρακα;

Μέσω του διαγγέλματος αυτού, θα ήθελα να σας γνωρίσω ότι δεν έχω καμία σχέση με τον ανωτέρω κύριο και πρωθυπουργό, πλην του θαύματος όταν τον διέσωσα εις τον Σχοινιά, όταν έπεσε από το κανό και του θαύματος όταν τσακίστηκε από το ποδήλατο στη Λεωφόρο Λαυρίου. Αλλά αυτό θα έκανα δια τον καθένας από τους πολίτες.

Συνεδέθην με την κυβερνητική πολιτική ελαφρά τη καρδία, μονό με το όνομά μου, όταν κι εγώ είμαι ένας αγανακτισμένος . Πολλοί θα με έχουν δει στις συγκεντρώσεις του Συντάγματος, στις λαϊκές συνελεύσεις, στις καντίνες, να κλείνω την έξοδο της Βουλής. Μέχρι και την Κέρκυρα βρέθηκα, όταν διέφευγαν με βάρκες οι βουλευτές και οι βάρκες μας κουνιούνται.

Η μόνη επαφή με τον ΓΑΠ  ήταν  μόλις χθες όταν μου τηλεφώνησε και μούπε να κάνω ένα θαύμα να πετύχει ο ανασχηματισμός. Του απάντησα ότι άγιος είμαι, δεν είμαι θεός, δεν γίνονται τέτοια πράγματα και θαύματα.

Χριστιανοί και Χριστιανές, μισθωτοί, ελεύθεροι επαγγελματίες, συνταξιούχοι, άνεργοι και άνεργες. Κυρίες και κύριοι και οι άλλες. Σας αναγγέλλω σήμερα την παραίτησή μου από την ιδιότητα και αγιότητα του Αγίου Μνημονίου. Αυτή η προβολή άλλαξε τη ζωή μου  προς το χειρότερο, δεν μπορώ να ακούω πια το σύνθημα Εεεεε, οοοοο, πάρε τον Αίγιο Μνημόνιο και φύγε απο δωωωω...Άγιος είμαι, δεν είμαι μαλάκας να κάτσω να ακούω τέτοια.

Χρόνια πολλά, ας είναι ελαφρύς ο ανασχηματισμός και ο Παπαδήμας που θα σας σκεπάζει... "

Ο ύμνος του μεσοπρόθεσμου
Η Τζάκρη κατέθεσε την τσάντα, αντί για το στεφάνι
Τον " σακ΅βουαγιάζ" κάνει ο Παπακωνσταντίνου
Ο Πεινοσέτ