Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Μίλησε ο Καραμανλής στον Τράγκα; Πάει για πρόεδρος στον Παναθηναϊκό ;

Ο Τράγκας έχει μιλήσει με τον Καραμανλή για το περιοδικό του; Το είπε το πρωί στο ραδιόφωνο, αφού πρώτα έδωσε ένα σώου για το "1821" του Σκάι, αλλά λίγο μπερδεμένο  μας ακούγεται:

" Αύριο κυκλοφορεί το Crach και έχω γράψει ένα κομμάτι, μετά από δίωρο τετ α τετ με τον Καραμανλή. Του έχω σούρει τα εξ αμάξης, όφειλα να τον δω , να τον ακούσω. Έχω μεταφέρει πιστά αυτό που είδα. Δεν τα έχω γράψει όλα, πιστεύω ότι η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός και ο, τι οφείλει στα 54 χρόνια του να μην είναι πρόωρα συνταξιοδοτημένος , αλλά ενεργός. Οφείλει απαντήσεις σε πολλούς που πίκρανε, εκατομμύρια. Είμαι βέβαιος ότι θα της δώσει σύντομα και αναλυτικά. Είναι υπεύθυνος για πολλά, αλλά όχι όλα.Αύριο για πρώτη φορά στον αέρα, αυτό που είδα και άκουσα, σε μια συνάντηση με έναν πολιτικό που του έσουρα τα εξ αμάξης , γιατί δεν πίστευα αυτά που έβλεπα΅.

Συνέντευξη πάντως δεν θα έχει, γιατί έχουμε το κοπιράιτ εδώ στο Πάμε Λουκέτο.
http://pamelouketo.blogspot.com/2010/08/blog-post_24.html

Τηλεφωνηθήκαμε , όπως κάθε βράδυ και χθες  με τον πρόεδρο,  και  ήταν θορυβημένος για τον Παναθηναϊκό και με τον Φερέιρα, που δεν θέλει μεταγραφές. Για πρώτη φορά δεν απέκλεισε την περίπτωση να αναλάβει την προεδρία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, με αντιπρόεδρο τον Αντώναρο! Σε περιμένουμε , να ταπώσεις τον Μαρινάκη ! ( και στο φαγητό!) .


ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΣΤΟΝ ΤΡΑΓΚΑ
http://pamelouketo.blogspot.com/2011/01/blog-post_28.html