Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Γιώργος Παπανδρέου σπίκινγκ για τις αποδοκιμασίες στα γήπεδα

Μάγκες γεια σας.
"Της γιαγιάς σας" είναι το λιγότερο που μπορώ να πω γι αυτά που ακούστηκαν στο Καραισκάκη!

Ρε σεις, θα τον τρελάνετε τον Γιώργο!Έλεος!Ρε πούστη μου, δύο ώρες συνθήματα για μένα, σε κάθε αγώνα ! Ήμαρτον, ρε!

Έβλεπα τον αγώνα  του Ολυμπιακού με τον ΟΦΗ στη σύσκεψη της Σοσιαλιστικής Διεθνούς και όλοι οι ξένοι ηγέτες έρχονταν και μου έδιναν στγχαρητήρια, γιατί από τον ήχο του γηπέδου περνούσε μόνο το όνομά μου και με ρωτούσαν τι έλεγαν.

Τσου ρε!Μάγκες ο Γιώργος δεν μασάει από αυτά.Ακούστε προσεκτικά αυτό που θα σας πω και βιδώστε το καλά στο μυαλό Και θα σας το κάνω πενηνταράκια.

Το καλοκαίρι με τον Μιχάλη τον Πλατινί και τον Γερουλάνο είπαμε θα σταματήσει η βία και οι αποδοκιμσίες μεταξύ των αντιπάλων. Το πετύχαμε πολυ νωρίτερα μάγκες. Κανείς δεν απασχολείται στα γήπεδα με αντίπαλους παίχτες,διαιτητές, προέδρους και τα φέτος μου κουνιούνται.Όλοι φωνάζουν εναντίον μου και δεν έχουμε ούτε έναν πλακωμό στα γήπεδα ποδοσφαίρου,καταργήσαμε τη βία.

Γι αυτο μάγκες αν νομίζετε ότι μου την σπάτε, καληνύχτα ζωή με Μάρθα Βούρτση και Ελένη Χατζηαργύρη. Και αν πιστεύετε ότι θα με ρίξετε έτσι,γελασμένοι είστε.Πολύ κλοκλό και σύνθημα και τηγανίτα τίποτα.Το πιάσατε μάγκες; Πιάστε και το 50% κούρεμα το δικό μου.Χου, ρε!Γιώργος Παπανδρέου σπίκινγκ!

ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
Επιστολή συμμαθητή του κ. Κ. Παπούλια, που πολεμούσαν μαζί
Ο Κοστάντσο γιόρτασε την 28η Οκτωβρίου πιάνοντας αέρα
Η αραβική άνοιξη και η αραβική πίτα στη Σοσιαλιστική Διεθνή!
Πανώ διαμαρτυρίας με... Καζαντζάκη , στο μάτς του Εργοτέλη